Bellen zonder wachtrij.

Ken je dat, je belt een klantenservice en je staat ongeveer 50 minuten in de wacht met de tekst “Nog een moment geduld alstublieft, al onze medewerkers zijn in gesprek”? Dit gebeurt niet alleen bij de kleinere bedrijven, maar ook de grote bekende bedrijven zoals die van internetproviders kampen met dit probleem. Niet iedereen heeft de zin en tijd om al die minuten in de wacht te hangen en besluiten om over te stappen of een slechte recensie te geven aan het bedrijf. Hoe mooi zou het zijn dat je dit probleem op kunt lossen met een externe telefoondienst? Je klanten zullen sneller hun vraag kwijt bij je eigen persoonlijke receptioniste. Een service van bizziphone lijkt hierop, maar is meer gericht op de kleinere ondernemingen. Dit is omdat er één telefoniste wordt toegewezen aan je onderneming. Deze persoonlijke telefoniste zal alle binnenkomende oproepen beantwoorden, zodat je klanten altijd hun vragen kunnen stellen. Er zijn meestal diverse pakketten af te nemen bij een telefoondienst die interessant kunnen zijn voor je. Denk aan een pakket die het mogelijk maakt dat er 1 tot 125 gesprekken per maand gevoerd kunnen worden of de grotere pakketten waarbij er meer dan 125 gesprekken per maand gevoerd kunnen worden. Het voordeel hiervan is dat je altijd bereikbaar zult zijn. Je loopt hierdoor geen klanten mis en je klanten zullen een vertrouwde stem horen, omdat altijd een vaste telefoniste de telefoon op zal nemen. Het is ook mogelijk dat je bepaalde klanten zelf wilt terugbellen op de momenten dat dit het beste uitkomt voor je. Meestal kun je dit aangeven bij zo’n telefoondienst en zal er rekening mee worden gehouden. Dit bied een uitkomst niet alleen voor jou, maar ook voor je klanten. Geen lange wachttijden meer of onbeantwoorde telefoontjes. Maar de zekerheid die de klant krijgt, als ze je bellen voor een vraag of opmerking.

https://www.bizziphone.com/